міжпредметні зв'язки

Рекомендації розроблені вчителями природничо-математичних дисциплін Кіровоградського облкомплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв):
Буряком Ю.В. – вчителем фізики та інформатики;
                            Загуменною Я.С. – вчителем математики;
                            Литвин М.Ю. – вчителем хімії та біології;

                  Французан Н.О. – вчителем хімії та природознавства. 
Міжпредметні зв'язкі у змісті навчання
природничо-математичних дисциплін (8 клас)

   Міжпредметні зв'язки в шкільному навчанні є  виразом  інтеграційних процесів, що відбуваються сьогодні в науці і в житті суспільства. Ці зв'язки грають важливу роль в підвищенні практичної та науково-теоретичної підготовки учнів, істотна особливість якої - оволодіння школярами узагальненим характером пізнавальної діяльності. Здійснення міжпредметних  зв'язків допомагає формуванню в учнів цілісного уявлення про явища природи та взаємозв'язки між ними і тому робить знання практично більш значущими і застосовними, це допомагає учням ті знання і вміння, які вони придбали при вивченні одних предметів, використовувати при вивченні інших предметів, дає можливість застосовувати їх у конкретних ситуаціях, при розгляді приватних питань, як у навчальній, так і в позаурочній діяльності.За допомогою багатосторонніх міжпредметних зв'язків не тільки на якісно новому рівні вирішуються завдання навчання, розвитку та виховання учнів, але також закладається фундамент для професійного самовизначення школярів. Саме тому міжпредметні зв'язки є важливою умовою і результатом комплексного підходу в навчанні і вихованні. Вони сприяють кращому формуванню  понять всередині окремих предметів, груп і систем, так званих міжпредметних понять, тобто таких, повне уявлення про які неможливо дати учням на уроках однієї дисципліни (поняття про будову матерії, різних процесах, видах енергії). Необхідність зв'язку між навчальними предметами диктується також дидактичними принципами навчання, виховними завданнями школи, зв'язком навчання з життям, підготовкою учнів до практичної діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий